5 Haziran 2012 Salı


"gam benimle gamdır yalayan ilk pulu zarfa gömen silen süpüren do re mi fa sol la si "

mümkün mertebesiz kıyısı uzak bir denize bırakılmış murat şişesi
mâhaza macera değil, milada bırakılmış sefere varmalık koşusu 
maharet bahçelerinden seçtiğim yenilginin çarpsın yüzüme sesi
madem düştü toprağa imkansız tohumun yeşerebilmek endişesi
mahir olmak bilinecekse eğer yıkılışın zeminde büyüyen gürültüsü
maruf say beni bir, büktüğünde boynumu kısmetin müthiş kroşesi
manşet olsun düşmüş de kalkamamış nice yapının manzarası
mutlaka beni de sökün, sökün ettiği yerden köklerin yaygarası
maktele yürürüm ayak diretmeden, sırtımda kamburluk parkası
metaneti ben yüklenirim, sizi niye güldürmesin yükümün şakası
mevcut mecburiyetler şusu busu hepsi, biraz da burun akıntısı
meteliğe kurşunu elimle bırakmak kadar işte bendeki can sıkıntısı 
masiyet şuramda dursun, zor olsa da taşınır pişman olmak küfesi
maruzatımı var mı saklayacak, sen onu söyle, bir tane gönül kafesi
meşguliyet bununla hayat, hatta ölene kadar bedava denemesi
müdahil oluyor bilcümle ecza ve fakat durduralamıyor kanaması
mutlaka umrumdadır diyeceksin dünyaya karşı durarak yaşaması
madrabazlar arasında nasıl da kayıt dışı kalacak bikes döşemesi
mahvına sebep nereden bilinsin bir insanın an kaybından ölmesi
muhammen bile olamıyorken kendine takvimden bir gün bulması
mahcup olmak kaldı bir elimde, diğerinde oflaz karamsarlık çalgısı
meftun oldum, bakakaldım, iki gözlerimde merdümgirizlik bulgusu
mahmurlukmuş desinler gömüldüğü sebeplerin cevapsızlık kuyusu 
mecazsız halde boğulmuş, akarken yatağından bir çocuk uykusu
mahlas olsun alnımın çatında yarından kalma bu burukluk nişanesi
mahsur kalmış orada, yurt edinmiş bilsinler kırıkların en şahanesi

mabedim yıkık, mabudum ırak geçti gitti ömrümün yirmi yedi senesi

2 yorum:

  1. ağız tadıyla nice yaşlara dedirtmemek üzerine yazılmış sanırsam. belki de zaten nice yaşlar görmek anlamsızdır, kimbilir.

    YanıtlaSil
  2. Okuduk da vakt-i gece gam dolup bir siiri yad olup maziden otesi berisi
    Namda bir olsa dahi, biline ki tek gam yükü degildir dunyada kiriklarin en sahanesi

    YanıtlaSil