3 Eylül 2011 Cumartesi

c


cenk c ile başlar k ile biter. oysa
cenk kadınla bitse de başlar gibi
can çekişir.
cenin bir taştır başına fırlatılır dünyanın.
cevaz verilir,
ceza çekilir.
cevap verme gereği çiselemez yağar.
can cenkle cana candaş olur. kadın aş olur, başucunda durur.
cisim kendini candan kopartarak kurur. baş ucu önemlidir.
cenk uçta başlar, bucakta biter.
caddeye bucaktan çıkılır.
cengaver sıfattır adam üzerinde iyi durur.
caddenin sonunda camdan köşkünde kadın bulunur. bak
cefakar cefadan türer cefa c’den.
cenk cefayı celbeder. bak
cebrail başlangıştır cellat son. bak
cennet sonla başlar.
cehennem ceremedir başa gelen çekilir. aranan adrese
cibiliyetle gidilir gibi
cingöz bir söz içimde durur.
cinnet
cenge eş değerdir çünkü gözler yumulur. bak gözünü yumarsan
cihet düşünde can bulur.
cümbüş o zaman başlar.
cümle cüret demektir. kurarsan
cürüm olur.
cümle c ile değil büyük harfle başlar dersem
curcuna olur. oysa
cumhuriyet cumhurdan mütevellit ayakta durur gibi bir
cümle anlamı, cabasıdır cengi göze almanın.
cafcaf cahil işidir demek gerçek,
caka tereciye satılmayacak kadar tedavül haricidir.
c kadını, kadın cümleyi başlatır,
cümlemizi başlatır gibi susarak.

2 yorum:

  1. Yeni bir yazı ummayarak girmiştim ki karşıma şubat değil de c çıkınca şaşkın bir sevinçle okumaya başladım. Bilmiyorum neden tebessüm oluşuyor insanın yüzünde(güzel yüz güldürür ondan herhalde). Arada duraksatıyor sonra devam ettiriyor. Ertesi gün tekrar okutuyor. Demem o ki edilgenlik had safhada.
    Eyvallah hey gidi koca dünya gamyükü.

    YanıtlaSil
  2. Bazı filmler için "biz anlamakta zorlanıyoruz adamlar nasıl çekmiş" deriz ya bazen (ben derim), sen de o biçim yazıyorsun gamyükü. Zaten anlaşılmak amacı güttüğünü de sanmıyorum. Hatta "seni anlıyorum" demek biraz da hakarettir bence. Bu yüzden SENİ HİÇ ANLAMIYORUM gamyükü.

    YanıtlaSil